Google+

Warunki reklamacji:

1.    Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu dwóch lat od odebrania  przedmiotu zamówienia, o ile w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym stwierdził niezgodność otrzymanego towaru z umową, zawiadomi ultimar.pl o stwierdzonej niezgodności.

2.    Ultimar.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona

3.    Warunkiem koniecznym do rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie reklamowanego towaru przez Klienta wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.

4.    Reklamację  należy dostarczyć na adres naszego sklepu:
P.H.U. ULTIMAR
ul. Pasternik 39
31-354 KRAKÓW,
za pośrednictwem Poczty Polskiej (przesyłka ekonomiczna) lub osobiście.

5.    W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, sklep internetowy ultimar.pl naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu czternastu dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixel